Tuesday 9 September 2014

Kembali.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Assalamualaikum.

Hurm, sudah lama tidak menulis - hampir setahun.

Banyak pengalaman dan pengajaran yang telah saya kecapi dalam tempoh setahun ini, terlalu banyak. Syukur.

Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk menulis dan berkongsi pengalaman.

gambar hiasan

Tujuan saya mengemaskini laman Ilusi pada kali ini adalah untuk memberitahu tentang perkembangan Rakan Ilusi.

Kini, ianya sudah mempunyai Instagram.

Saya kerap menulis di sana, jadi bagi sesiapa yang berkelapangan jemput untuk melawatinya.

Boleh dikatakan antara FacebookTwitter dan Tumblr, medium paling kerap diguna-pakai oleh saya adalah Instagram - mungkin kerana ianya mudah untuk saya guna, mungkin.

Semoga usaha kecil dalam perkongsian di laman-laman Ilusi dapat memberikan manfaat kepada masyarakat khasnya anak muda di luar.

Cukup setakat ini, inshaaAllah ada masa kita berjumpa kembali.

Mohon doakan kesejahteraan diri saya dan keluarga.

Salam selamat. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment